בחיים יש הפתעות, וכשזה מגיע לכסף – הן בדרך כלל, לא נעימות.
אז מאיפה מביאים את הכסף?
אני מבינה את זה, כי זה בדיוק מה שקרה לי לפני שנים רבות.
יש חוב, ואין מאיפה לשלם.
מה עושים?
פונים לבנק? הבנקים אוהבים לתת כסף למי שלא צריך אותו. כמו שאומרים, נותנים מטריה ביום שמש, ומבקשים אותה בחזרה כשיורד גשם.
ומה עם חברות כרטיסי אשראי? הן יתנו לנו את הכסף מהר, אבל בריביות לא שפויות ולטווח קצר – ואז אנחנו רק מגלגלים את הבעיה כמה חודשים קדימה. לא מספיק טוב.
אז מה עושים?
גיליתי משהו מדהים, משהו שרוב האנשים פשוט לא יודעים.
לוקחים הלוואה מהביטוח.
רגע, מה?
כן, כן. מה ששמעתם.
הלוואה מהביטוח.
התעריפים זולים כמו בבנקים.
משך ההלוואה – עד 7 שנים, תענוג!
זה אומר שאפשר לקבל הלוואה זולה ולפרוס אותה לכמה שנים.
אפשר למשל, לקבל 50,000 שקל, ולהחזיר 670 שקל בחודש.
למה לא יותר אנשים יודעים על זה?
כי חברות הביטוח לא מרוויחות מזה, אז הן לא טורחות לפרסם את השירות.
והאמת, הפרוצדורה קצת מסובכת.
זה בסדר – כי בדיוק בגלל זה אני פה, עבורכם.
נשמע מעניין?
אני והצוות שלי ממתינים לכם.
תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אנליסטית
משווקת
משווקת
שמואל פיקסמן- סוכן ביטוח מורשה בענף ביטוח פנסיוני מס' רישיון L-00114986
אמנת השירות באה לתאם ציפיות בין הלקוחות לבין סוכנות פיקסמן בכל הקשור לקבלת שירות מתמשך.
אמנת שירות זו נבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד הדדי, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח.
אמנת השירות מבוססת על חוזר השירות ללקוחות, סוכנים ויועצים שפורסם ע"י הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון ביום 17 בדצמבר 2012, ומביאה לידי ביטוי מענה לציפיות הלקוחות, מקבלי השירות מול סוכנות הביטוח, כדלקמן:
א. פיטאיה פיננסים (להלן "הסוכנות") תתייחס ללקוחותיה בהגינות ובכבוד ותכבד את פרטיותם.
ב. הסוכנות תפעל לעדכן את לקוחותיה לגבי אופן קבלת שירות ממנה, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדה.
ג. הסוכנות תיתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמה פגישה או לשוחח עמה
ד. הסוכנות תקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיה, תספק מענה ראשוני לכל פנייה, ותמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
ה. הסוכנות תעניק מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת הלקוח לקבל ולהעביר אישר או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.
ו. הסוכנות תמסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותה על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
ז. הסוכנות תמסור ללקוח שפנה אליה בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ותביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.
זמינות
נשמח לעמוד לשירותכם במגוון ערוצי תקשורת, תוך שמירה על מדדים של איכות ומצוינות, להלן פתחי השירות:
קבלת קהל במשרדי הסוכנות ברח' הסיבים 47 פתח תקוה, קומה 5 בימים א', ב', ג', ד', ה' בין השעות 10:00-17:00
מוקד שירות לקוחות טלפוני: בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00 בטלפון מספר *6248
דואר אלקטרוני: info@pitaya-fin.co.il
אתר אינטרנט של החברה, הזמין לרשותכם 24 שעות ביממה, לקבלת מידע ושירותים במגוון נושאים ופנייה באמצעות טופסי צור קשר בכל נושא שכתובתו https://pitaya-fin.co.il
ניתן לפנות אלינו גם באמצעות וואטאפ בטלפון: 073-720-7431
או בדואר ישראל בכתובת: ת.ד. 9380, פתח תקווה 4919302